REKLAMACIJE, POVRAT ROBE

Ukoliko imate bilo kakvih problema s kupljenom robom, ne ustručavajte se kontaktirati nas na:

 

info@shopJK.hr

 

  • Rok za zamjenu i povrat robe je 14 dana od dana primitka pošiljke
  • Robu sigurno zapakirajte u originalnu ambalažu, kompletnu, roba mora biti nekorištena, bez znakova uporabe
  • Priložite kopiju dokumenta o kupnji - RAČUNA !!!
  • Priložite ispunjen formular !!!
  • OBRAZAC ZA PREUZIMANJE - REKLAMACIJA
  • OBRAZAC ZA PREUZIMANJE – ZAMJENA/VRAĆANJE ROBE
  • Ne prihvaćamo zamjenu ili povrat robe nakon razdoblja od 14 dana
  • Robu poslanu pouzećem ne preuzimamo
  • Prilikom zamjene ili povrata robe kupac snosi troškove dostave 
  • Nakon pregleda robe, utvrdit ćemo kako postupati s reklamacijom
  • Robu predajte prijevozničkoj tvrtki ili pošaljite na adresu: Stupničke Šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik

Istrošenost karakteristična za materijal ili uporabu ne smatra se nedostatkom. Ne radi se o nedostatku ako iz prirode prodane stvari proizlazi da je njezin životni vijek kraći od jamstvenog roka i kada uobičajenom uporabom takve stvari dolazi do njezinog potpunog istrošenja i prije isteka jamstvenog roka.

 

Uvjeti reklamacije internet trgovine (e-shop)

sastavni dio općih uvjeta 

 

  1. Reklamirati se može samo roba kupljena od prodavatelja i koja je u vlasništvu kupca.
  2. Ukoliko je kupac potrošač (fizička osoba koja ne djeluje u okviru svoje djelatnosti, zaposlenja ili zanimanja), na svu ponuđenu robu nudimo jamstvo u trajanju od 24 mjeseca, ukoliko uz robu nije drugačije navedeno i postupa se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i Građanskim zakonikom, te ovim jamstvenim uvjetima. Ukoliko je kupac naručio rabljeni proizvod i o tome je obaviješten, jamstveni rok je 12 mjeseci. Ukoliko kupac nije potrošač, postupak se provodi prema odredbama Trgovačkog zakonika i jamstveni rok je 12 mjeseci, te na te reklamacije ne vrijede navedeni reklamacijski uvjeti, već se postupa prema Trgovačkom zakoniku.
  3. Jamstveni rok počinje od dana primitka robe od strane prijevoznika ili izravno od prodavatelja ako robu preuzima kupac osobno ili osoba koju on ovlasti.
  4. Kupac je dužan reklamirati proizvod prodavatelju odmah po utvrđivanju nedostatka.
  5. Odgovornost za nedostatke se ne odnosi na nedostatke uzrokovane sljedećim: 
    1. kvar je nastao uslijed mehaničkog oštećenja proizvoda od strane kupca,
    2. neispravnim rukovanjem proizvodom, na način koji nije naveden u uputama za uporabu,
    3. korištenjem proizvoda u uvjetima koji vlažnošću, kemijski i mehanički ne odgovaraju uvjetima prirodnog okruženja za proizvod navedenog u uputama za uporabu,
    4. zanemarivanjem i neodržavanjem proizvoda,
    5. oštećenjem robe zbog prekomjernog opterećivanja,
    6. oštećenjem ili poništavanjem jamstvenog pečata ukoliko ga proizvod sadrži,
    7. nestručnom montažom/demontažom, ako to nalažu relevantni zakonski propisi,
    8. vršenjem zahvata na proizvodu kojim se vrše izmjene za poboljšavanje kvalitete proizvoda, a koje nije izvršio proizvođač ili od njega ovlaštena osoba, npr. overclocking procesora
    9. korištenjem robe u suprotnosti s uvjetima navedenim u dokumentaciji, općim načelima, tehničkim standardima ili sigurnosnim propisima ili drugim kršenjem jamstvenih uvjeta.
  6. Od odgovornosti za nedostatke isključeni su i nedostaci uzrokovani elementarnom nepogodom.
  7. Odgovornost za nedostatke također se ne odnosi na normalno trošenje i habanje robe (ili njezinih dijelova) uzrokovano uporabom robe. Nedostatkom se ne može smatrati, kao što već proizlazi iz prirode stvari, rok njezina minimalnog roka trajanja ili rok potrošnje koji se može ograničiti na kraće vrijeme. Minimalni rok trajanja, rok potrošnje ili sličan rok naznačen je na robi, ako roba podliježe takvom označavanju
  8. Reklamirana roba mora biti poslana na našu dolje navedenu adresu (ne pouzećem) ili osobno dostavljena na kontakt adresu. Robu je potrebno zapakirati na odgovarajući način kako ne bi došlo do oštećenja tijekom transporta, a savjetujemo slanje robe preporučeno ili kao pošiljku s označenom vrijednošću. Uz robu je potrebno priložiti presliku dokaza o kupnji (račun) i opis nedostatka. Preporučljivo je uz dokaz o kupnji priložiti i ispunjeni Reklamacijski formular.  (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Preporučujemo da reklamaciju pošaljete isključivo pisanim putem (poštom) ili osobno (ne e-mailom).
  9. Ukoliko je predmet reklamacije proizvod koji je npr. trajno ugrađen, kupac je dužan maksimalno surađivati ​​kako bi se izvršio pregled reklamiranog predmeta od strane prodavatelja ili treće osobe koju on odredi.
  10. Prodavatelj potvrđuje primitak reklamacije i izdaje kupcu potvrdu o prijavi reklamacije robe u odgovarajućem obliku. Danom podnošenja reklamacije smatra se dan dostave reklamacije prodavatelju, a najkasnije od trenutka kada prodavatelj onemogući preuzimanje predmeta reklamacije. Ukoliko potvrdu nije moguće dostaviti odmah, ista se mora dostaviti bez nepotrebnog odlaganja, a najkasnije zajedno s dokumentom o obradi reklamacije. Potvrda o obradi reklamacije bit će poslana u pisanom obliku.
  11. Prodavatelj je dužan odrediti način rješavanja reklamacije odmah, a u kompliciranim slučajevima u roku od 3 dana od dana podnošenja reklamacije. U opravdanim slučajevima, posebice ako je potrebna složena tehnička procjena robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije. Nakon utvrđivanja načina rješavanja reklamacije, prodavatelj će istu riješiti odmah, a u opravdanim slučajevima reklamacija se može riješiti i naknadno. Obrada zahtjeva ne smije trajati dulje od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva. Nakon isteka roka od 30 dana za obradu reklamacije, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora te će mu biti vraćen cjelokupni iznos robe ili ima pravo zamijeniti robu za novu.
  12. Prava kupca pri prijavi reklamacije:
    1. ukoliko se radi o uklonjivom nedostatku, kupac ima pravo da nedostatak bude besplatno i na vrijeme uklonjen, bez nepotrebnog odgađanja, 
    2. umjesto uklanjanja nedostatka, kupac može zahtijevati zamjenu za proizvod, odnosno ako se nedostatak odnosi samo na dio proizvoda, zamjenu tog dijela, ukoliko to ne uzrokuje nerazmjerne troškove za prodavatelja s obzirom na cijenu proizvoda ili težinu nedostatka, 
    3. umjesto uklanjanja kvara, prodavatelj može proizvod s nedostatkom zamijeniti za novi proizvod, ukoliko to ne uzrokuje veće poteškoće za kupca,
    4. ako se radi o nedostatku koji se ne može ukloniti i koji onemogućuje pravilno korištenje proizvoda, kupac ima pravo zamijene proizvoda ili može odustati od ugovora. Kupac ima isto pravo u slučaju da su nedostaci uklonjivi, ali ne može pravilno koristiti proizvod zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka.,
    5. ako postoje drugi neuklonjivi nedostaci koji ne utječu na korištenje proizvoda, kupac ima pravo na razuman popust na cijenu proizvoda.
  13. Reklamacija se smatra riješenom ako reklamacijski postupak završi isporukom reklamirane robe, njezinom zamjenom ili povratom novca, davanjem popusta, pisanim pozivom za preuzimanje popravljanog proizvoda ili opravdanim odbijanjem istog. U isto vrijeme kupac potvrđuje osobno preuzimanje proizvoda odnosno potvrde prijevoznika u slučaju da kupac ne preuzima osobno reklamirani proizvod.
  14. Kupac je u zakonskom vremenskom roku obaviješten o rezultatu postupka reklamacije. 
  15. Prilikom preuzimanja robe potrebno je provjeriti cjelovitost pakiranja, jer se roba može oštetiti i prilikom transporta. Preporučujemo kupcima da robu otpakiraju i pregledaju u prisustvu prijevoznika. Svojim potpisom kuriru izjavljujete da je pakiranje neoštećeno.
  16. Ovi uvjeti reklamacije sastavni su dio općih uvjeta poslovanja te prodavatelj zadržava pravo izmjene istih u bilo kojem trenutku i bez prethodne obavijesti prodavatelja.

Adresa za slanje reklamacija: ShopJK, Stupničke Šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik

 

Najčešće postavljana pitanja

 

Što znači odustajanje od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga?

Ukoliko ste proizvod kupili u našoj internet trgovini kao potrošač (nemate MB broj na računu), odr. § 7 i zakona br. 102/2014 Z.z. o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu, imate pravo na odustajanje od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od primitka robe.

 

Proizvod je kupljen uz MB broj, mogu li odustati od kupoprodajnog ugovora?

Ako ste poduzetnik, tj. pravna osoba ili osoba koja je robu naručila u okviru svoje djelatnosti ili u okviru samostalnog zanimanja, na Vas se ne odnosi zakonska mogućnost odustajanja od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od kupovine.

 

Što ako vratim proizvod nekompletan, npr. bez dodatne opreme? 

Kako biste dobili cjelokupan povrat novca prilikom povrata robe, vraćena roba mora biti kompletna, odnosno sa svim dodacima koji su bili dio prodajnog paketa. U slučaju da kupac odustane od kupoprodajnog ugovora i vrati prodavatelju robu smanjene vrijednosti koja je rabljena, oštećena i/ili nepotpuna, kupac je dužan prodavatelju nadoknaditi troškove sukladno odredbi § 457 i § 458 Građanskog zakonika Republike Slovačke, koji su nastali u vezi s popravkom robe i njezinim vraćanjem u prvobitno stanje, prema § 10 stavku 4 zakona br. 102/2014 Z.z. potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, do koje je došlo uslijed takvog postupanja s robom, koje je izvan okvira postupanja potrebnog za utvrđivanje svojstava i funkcionalnosti robe. 

 

Kada ću dobiti nazad svoj novac?

Novac za robu poslat ćemo na vaš bankovni račun što je prije moguće, najkasnije 14 dana nakon odustajanja od kupoprodajnog ugovora, ali ne prije nego što vraćena roba bude dostavljena u trgovinu ili u naš odjel za reklamacije (ili ako dokažete da je roba već poslana nazad).